årets första grillning.


godmorgon.
Här sitter jag och smsa lite med Ammie, blev en trevlig kväll igår faktist. Först va de planerat att bara jag och jonna skulle grilla men sen va det en massa annat trevligt folk som hänckade så de va verkligen jätte mysigt! Det som är lite mindre mysigt är att de luktar skogsbrand i hela huset så gäller verkligen att vädra idag.
Vad gjorde ni andra igår kväll då? hade ni något mysigt för er?

nej, nu tänkte jag göra mig iordning lite sen bara lägga mig i soffan och slappa.

(bilder från igår)
image156
( han i vitt är sunes kompis, kom från sydafrika så är här och hälsar på riktigt trevlig man faktist)

image157

image158

image159

image160

image162

härlig kväll ellerhur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0