glassiären och shopping


image135




Eftersom att mitt utvecklingssamtal blev inställt som jag skulle haft idag blev det glassiären med flicksen, årets första glass på glassiären faktist. När vi suttit där i solen i ungefär en timme så blev det en shopping runda. Inhandlade både det ena och de andra. Blev två jeans från jc men ska bara behålla ett par det är ifs kryss i taket har inte hittat ett ända par jeans på typ två år. Så är riktigt glad, tänkte gå till sömerskan imorgon och fixa till dom lite. Efter jag inhandlat jenas gick vi till h&m där blev det en randig tröja som jag kollat på flera gånger men tänkt asch den kommer ändå inte till användning men sen nu kände jag att skit samma om jag inte använder den  , den är snygg iallafall. Så det blev lite saker iaf. Nu sitter jag här och ska snart ut och promenixa med Ammie och vicke. dom är just nu på gympa men blir en promenad efter den, ska bli riktigt skönt i detta fina vädret.

Allt för mig nu iaf.
Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0