habliteringen

Hejsan folket,  allt bra med er? Här är det bara bra som jag sa för en stund sen när jag va på habliteringen. Idag är jag faktist väldigt pigg förutom att jag har en sån otrolig träningsvärk, men den går snart över ska ni se. Idag började det med att jag vaknade av massa heta målare som var utanför rumet vid sådär 7 tiden, trevlig va? När man är sådär jätte snygg och så också, men i vilket fall tog jag en låååång och het dusch efter det gjorde jag mig i ordning och gick ner tänkte sätta mig i köket och dricka oboy och läsa tidningen men när jag kom ner va köket helt upp och ner vänt, just det ja. dom tapetsera ju om där också, så denna veckan och en tid framåt är vi utan kök och har ingen egen tid på morgonen heller för den delen för här springer det bara massa folk hit och dit. men  blir ju faktist jätte fint när det är klart. iallafall tillbaka om dagen jag började iallafall lektionen vid 09.20 med matte. drygt va? Ja ni vet väl att jag inte gillar matte? men efter matten blev de favorit ämnet.  HEMKUNSKAP såklart , vi bakade gifflar. gottigt värre, efter hemkunskapen blev det en kort lunch och därefter engelska efter engelskan satte jag och lisa hos skolsyster en stund sen va de dags för att lyssna på något föredrag om försvararet grymt drygt, men som tur var skulle jag till habliteringen efter stund så slapp sitta där och vara uttråkad iallafall. ja och nu sitter jag här framför datorn och häckar, blir resturang ikväll två rum och kök förhoppningsvis och sen blir det hem och plugga. Trist att plugga men det överlever jag vällan ..

nej dags att ta tag i andra saker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0