piraten igår.


tja folket..     

Allt bra med er?  hoppas på det iallafall jag är trött som tusan men ändå väldigt glad för det. Jenna sitter ute och kolla på något skit program på tvn vet inte vad de är för program men i vilket fall, var ju piraten igår och de va nog den lyckligaste stunden i mitt liv eller något ska dock inte gå in på varför men jag kan säga att jag va väldigt lycklig. Blev dock ingen riktigt förfest men de löste sig ändå allting va kanon verkligen ! Drog till piraten vid 22 tiden va helt dött då men när vi ägde dansgolvet kom det bara fler och fler.      sjukt trevligt faktist.. va hemma runt halv 2 tiden i natt och steg upp vid  6 tiden så ni förstår kanske att jag är hyper trött.   eller?      

här får ni en bild från igår inann vi drog mot city..
image109
( jag , kusin och jonna )

blev dock ingen outfit bild, hoppas ni inte blir ledsna för det.

nej dags att vara social med kusin.. Ikväll blir det soft kväll med Jennapenna ammie och vicke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0