piss väder !

Hur är ert väder där ni bor?  Här är det piss väder rent ut sagt.
Och nu har kusin åkt hem också, rätt tomt utan henne nu faktist har ju spenderat all tid med henne dom här tre dagarna. Mycket roligt faktist, men idag deppar jag inte ihop för det. Blir restruang med familjen Malmberg ikväll och senare blir det nog fest vilket är KANON . Kanske lite drygt med regn eftersom att de förstör typ hela frisyren men kanske få användning av mitt gula paraply jag fick när jag fyllde år.. haha, eller kan man ju hoppas att de blir bättre under dagen ja vi få helt enkelt se.

Tänkte kila upp och göra mig i ordning nu känner att de börja bli dags faktist. Har inte riktigt bestämt kläder för ikväll men ska hinna slänga in en bild på det iallafall.
Så vi hörs senare gott folk.

ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0