plantera växter

Nyss inkommen från att ha hjälpt Emelie och Siri med att plantera växter,  emelie har då fått för sig att hon ska ha en hel odlingsbutik hemma i trädgården så hon ha fixat ett växhus så nu håller bara på att plantera växterna. bra va? Så om ni är sugna på lite grönsaker i sommar är de bara att dra dit. PERFEKT nära och bra till mig. Men jag har ju inte bara hjälpt dom vi grillade även lite där och innan dess umgicks jag lite med gean härligt att bara ta det lungt. Resten av kvällen tänkte jag däremot dra mig bort och träna lite måste verkligen hålla mig i form nu inför sommaren. Så ett riktigt träningspass blir det. Så nu är de dags att göra sig i ordning för det.
ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0