pyjamas

Här sitter jag i min extremt heta pyjamas. Den består av en vit tshirt och korta rosa shorts. hett va?
Ammie åkte hem vid elva tiden så efter det plockade jag ihop lite och sådära, hann kolla klart på 2900 happiness också, som ni redan vet är ju de min favorit serie och nu ikväll såg jag de sista avsnittet. Gud vad hemskt det va i slutet, slutade faktist sorgligt. Tänker faktist inte berätta mer om slutet eftersom att jag vet att en del håller på att kolla på det fortfarande, så ni som vill veta gå in på www.tv3.se så kan ni serien från början till slut. bra va? Allså ni kan kolla redan från första avsnittet så det är ju perfekt, webb tv är ju riktigt bra.
Nej dags för mig att sova lite,  päronen är fortfarande ute och partaya tror  dom va på olearys när jag ringde men antar att dom kommer hem snart, va tyvärr lite ont om taxi men dom få väl traska hem annars. Sånt löser ju sig alltid.

Så nu sätter jag punkt för denna fredag, som ni såg la jag in polen bilderna innan. Dom har legat på utkast så länge  så därför va de dags att lägga ut alla nu. Så nu kan ni kolla bäst ni giter.

nattinatti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0