tapetsering..

.. det blev en riktigtriktigt stor besvikelse jag hade tänkt mig att det skulle bli sjukt roligt men det sög totalt.
jag satt mest och tråkade och frös det ända lite roliga va att jag och jonna va extremt snygga i våra arbetskläder. haha.. men det gick ändå,     fick också reda på att polen resan är inställd och då blev man ju ännu mer besviken , båten skulle läggas på varvet i gdynia just på söndag och allt. tristtrist men den blir av om två veckor så ser framemot de nu istället ..        Mamma kom just hem med lite thai mat vi ska äta nu sen bloir det fixa i ordning inför kvällen.       



hörs later.. image70                                                                                                                                             

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0