tårtbakning..

Tog precis ut min andra tårta ur ugnen den första blev helt rinnig och lustig så fick bli att jag bakade en ny, mamma erbjöd sig igår att hon kunde bakat en men jag älskar att baka därför gav jag mig på det själv. erkänn att det är lite kul när man har bakat det mest själv? det tycker jag iallafall. Idag har det blivit skola i tre timmar, blev inte tapetsering utan de blir imorgon på min födelsedag och allt så kan ju inte bli bättre dag faktist. Efter skolan kilade jag och jonna ut en runda på stan hittade allt mellan himmel och jord men blev att jag inhandlade ett skärp från glitter och en ny fonduation. Sen joinade hon med mig hem och jag lagade lite mat till oss eftersom att hela familjen hade andra planer ikväll. Nu har jag precis kollat på top model och som sagt bakat tårta så nu måste jag ner och skära tårtan och lägga emellan jordgubbssylt och vaniljsås.  

hörs innan jag somnar.  ciao<3


Kommentarer
Postat av: Kajsa

gott med tårta! =)

2008-04-02 @ 22:24:05
URL: http://kajsaholm.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0