trådlöst..

Eftersom att mitt internet inte funkar nu så få de blir att jag ta användning av mitt trådlösa internet tur att jag har det iaf. Idag har jag bara slappat hela dagen slutade vid 11  idag så de va ju riktigt skönt, imorgon har jag full späckat schema nämligen..

Börja vid 9.00 på lok&motion då blir det kickboxning till 11.00 vid 12.00 har vi bowling därefter ska dom andra har squash men blir nog att jag inte kan vara med på det så då blir det nog att jag slutar vid 14 tiden. Vid 15.23 kommer kusin hit med tåget och blir kvar här tills på lördag och imorgon kväll är det ju piraten vilket ska bli riktigt kul, har längtat i flera veckor efter detta nu ju och riktigt kul att kusinvitamin kommer hit också. Innan piraten ska vi hinna göra oss i ordning och förfesta.. ohyeah..
Köpte en högkjol igår jag tänkte ha imorgon få se hur den blir jonna ska se upp den lite till mig, troligtvis blir den grymt snygg..     Tänkte slänga in några foton på mina köp igår men har inte hunnit fota och eftersom att internet är lite sådär så gör jag det en annan dag..

dags för mig att hoppa i badet.
om jag inte skriver så mycket imorgon så vet ni var jag håller hus..

/ M.S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0