hemma från storstan

tjenixen sötnosar!

har ni saknat mig?  jag har ju som sagt inte hört av mig sen i fredagskväll då jag va nere en sväng på stureplan och kollade läget. OJOJ vilket röj asså.       iallafall har ni redan hört lite om fredagen så jag hoppar över den och gå in på lördagen då jag satte mig med mina grannar i bilen vid sisådär 14 tiden körde hem till karlskrona då kom min älskade pojkvän till mig vid 21 tiden blev att vi hade lite mys kollade på film och sådära. vid 2 tiden kom johanna och vicke hit med lite pizza och somnade här i min härliga soffa. underbart med dom underbaraste vid sidan, ellerhur?  Iallafall vaknade av ett sms " nu har jag åkt" hm.. kanske inte lika kul . Saknar han redan men förhoppningsvis få jag träffa han snart igen.

Dagen annars har rullat på,  vicke och johanna ha varit här gjorde lite lunch åt dom sen sjöng dom lite singstar medans jag var världens osocialste och bara låg i soffan. men jag är trött som bara den så ikväll blir det slapp kväll förhoppningsvis med Ammie .      


johanna och vicke i min lilla soffa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0