underbar helg

Gud vad denna helgen har gått fort, nu är det redan söndag igen och imorgon är det vår första riktiga skoldaag med riktiga lektioner! Det är väl mindre kul kanske, men om vi ska se på denna helgen som varit så har jag haft det helt underbart. Världens underbaraste pojkvän har ju varit här, i fredags degade vi bara och igår blev det pizzakväll lite förfest hos mig och sen kilade vi in till city och träffade lite folk och åt på subway. Gick dock hem redan vid 1 tiden frös ihjäl höll jag på och göra men som tur väl tog min underbara pojkvän hand om mig när vi väl var hemma efter att ha gått en bit i ösregn.    Efter lagt sig i sängen somnade jag till hans underbara andetag.


mimmi sabina och jag,  i min kära hall


pizza tajm !


victoria och jag


mimmi posar järnet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0