andra dagen i åre.

jaha då har man varit här i två dagar.
flyget gick jätte bra hit , tog flyget från kallinge till stockholm och därefter stockholm östersund och sen därifrån taxi i ungefär 2 timmar. När man kom fram blev det en god middag sen sova ut .
Igår blev det mycket åka i backen och det är ju riktigt skoj faktist. en del fika raster blev  det ju såklart också och det säger man ju inte nej till, på kvällen när vi kom hem blev det ner till poolen på hotellet, och bara hade det gött.
Idag blir det också ut i backen , har skidläraren mellan 13.00 - 16.15 så idag ska jag lära mig allt ;D
Imorgon ska jag troligtvis träffa Elina så vi drar oss troligtvis ut i backen. TOPPEN !
Nu ska jag in och äta en god frukost, ha de fint så hörs vi senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0