en riktig trött fredag

är verkligen helt död idag !
igår var det ju som sagt piraten,
det var förfest hemma hos mig.
sjukt kul hade vi tjejer, vid tio tiden körde mamma in oss till stan
där vi drog direkt till piraten och dansade kroppen av oss.
go kväll som sagt.      idag är jag så trött så jag vet knappt vad jag heter, så blir ingen lång text jag kommer skriva.
men jag ska faktist berätta att nationella proven kändes riktigt bra , både läsförståelsen och uppsatsen. riktigt nöjd faktist !    hoppas ni andra som gjort det är lika nöjd som jag.        iallfall från det ena till det andra så har ni väl inte missat 2008as bästa program 2900 HAPPINESS .  sjukt bra !!!!         om ni har missat det, så kolla på repriserna idag , dom börjar nog sådär vid 19.00 tror jag, kolla i tidningen om ni vill vara helt säkra. jahapp då har jag berättat de nödvändigaste,    hoppas ni haft en kanon vecka iallafall. jag har faktist haft det och tycker det ska bli sjukt skönt med helg nu (=           ♥                                       
                                                                                                                                                                     


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0