.

godkväll,
 nu sitter jag här i  min ensamhet igen.
Sofie erik steneld och calle gick precis !
en riktigt trevlig kväll ha vi haft, med massa godis och mys prat.
ni är guldvärda ska ni veta, tro det eller ej men med er är jag riktig lycklig.
i vilket fall så har jag varit hos jonna som fixade håret precis  som jag sa innan efter det blev det hem
och äta middag med familjen othen. oxfile med pasta och pepparsås stog på menyn , väldans gott tycker jag.
Efter dte blev det glass med varma hallon och blåbär, smasken asså.
Så nu mår jag riktigt bra så därför ska jag ta mig en tripp till sängen   och se framitmot morgondagen
då det är melodifestivalen med säw,  så glöm inte kolla på det imorgon vem vet ni kanske se mig vinka  .  
ja nu är det allt för mig ikväll och återkommer med mer imorgon .
natti.


ciaoo . ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0