fullt upp

nu sitter jag här och har ju som sagt inte tid med det som jag sa igår,
allting handlar om stress nu för tiden.
Men iallafall har jag och Jonna varit jätte duktiga och pluggat matte hela dagen lång. Ni bordeberömma oss !  Men vi hade faktist väldigt trevligt ändå för
ungefär tjugo minuter innan hon skulle ta bussen hem kom vi på att vi ville åka på en rolig festival i sommar. Så nu ska vi hitta den perfekta festivalen, sjukt skoj ! Hoppas verkligen det blir av nu.
Vi få diskutera mer om det imorgon Jonna !

ja nu ligger mamma i min säng och beklagar sig över sina gråa hår hon fått nu när hon fyllt 40 och hur snygg matte är på bygglov ! jag säger bara dröm vidare om han mamma ! hahah.         Hon skrattar till lite faktist.
Och nu är pappa i stockholm och kommer inte hem förrens på torsdag om det blir som planerat.
Fan !!!! Nu när behöver hjälp med matten och allt ! men jag älskar dig ändå pappi :)

nu blir det kolla klart på bygglov med mamma sen plugga lite och sen systrar i jeans på 3an :)

Puss och ha en trevlig kväll .♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0