hem ljuva hem.

Då var man hemma i den blåsiga staden igen.
Gick knappt att landa igår så va ungefär 1 minut på att vända till stockholm igen pga stormen, men som tur väl gick det så nu är jag hemma igen. Skönt !  Riktigt hårda dagar  i backen, så träningsvärken kan jag inte dölja.
I början tyckte jag allting bara var så himla tråkigt, men när jag väl fått upp lite av tekniken så sussade jag ner för backen snabbare än blixten, en del stoppar i liften och ett jävla vältande men det tillhör ju liksom. Och uppe på fjället med elina är ju bara ett plus liksom.       Dagarna har verkligen varit roliga som ni hör, och det roligaste av allt va när vi va uppe på ren fjället med snöskotrarna.  Gud vad lycklig jag va den stunden, hahaha måstej ub ara berätta att mamma välte med hela snöskotern, så mycket harj ag aldrig skrattat.
- jag och den snygga skoter ledaren körde då först och då märke vi att mama och dom andra inte var bakom oss så vi vände såklart och kollade var dom var. Och då stog mamma där med den vältna skotern bredvid sig, hahah ja det är bara mamma som lyckas asså. japp såhär har mina dagar varit,
kvällarna har varit hela slappa, somnat runt 21 tiden och bara ätit en god middag.
toppen faktist.
hoppas ni här hemma inte saknat mig allt för mycket och ni ha haft kul :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0