huvudvärk

gud vilken huvudvärk man har.
jag vill bara ha en härlig sommar nu
fast idag ska jag faktist inte klaga på vädret
solen skiner och det börja komma lite vår känsla
men ändå jag vill ha värme.     sol och bad och ut med båten
hoppas iallafall denna sommaren blir varm , nu när vi har köpt vattenskoter och allt (:
iallafall slut snackat om sommaren,   imorgon är det tisdag och då ska vi ha nationella prov i svenska
gud jag är så himlans nervös , hoppas det kommer gå bra iallafall.
på onsdag är det en vanlig skoldag och på torsdag har vi nationella igen. " STORT SUCK "
men på torsdag kväll blir det iallafall party och piraten,       fy saatan vad roligt.
ses på dansgolvet folket. nu tänkte jag faktist inte skriva mer här utan ta mig ner och ta en värktablett. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0