jamen tjenare

 14 februari betyder alla hjärtansdag.   
jag tycker faktist det är en onödig dag egentligen men nu kan ju jag inte ändra något på det.
idag har jag varit allmänt stressad tyvärr, jobbigt i skolan och inte nog med det skulle jag och sofie stressa vidare till rödeby direkt efter skolan som tur väl var blev det inte att vi åkte dit, så blev en runda till mcdonald´s och där efter fick vi stressa till tågstationen och vinka av mimmi som åker till göteborg idag, hejdå hjärtat har det underbart :)
hon kommer få det mysigt där det vet jag för hon ska faktist hälsa på sin gamle vän gabbi , :)
nu är klockan 19.58 och jag ska slå på tvn som jag nyss stängt av efter kollat på 2900 happiness gud det är så bra, men nu vid 20.00 blir det "du är vad du äter"   är faktist också otroligt intressant.
tycker så sjukt synd om dom tjocka människorna.      jaja, kvällen består bara av mys med familjen och fundera på att ta en kopp varmchoklad och krypa ner i badet innan dess.     bara en helt mysig kväll faktist.

nu ska jag dra mig bort mot tvn men ha en fortsätt bra kväll . hoppas ni fått något fint på alla hjärtans dag. ♥

 
                               

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0