kära blogg

kom just hem från min kära vän ammie svensson
hon och jag är faktist grymt lika har vi kommit på.  
dom flesta tror vi är tvillingar och nu börja vi fan också undra om det är så
så många likheter finns det ju mellan oss. men ah så är det nog inte egentligen att vi är tvillingar asså
men ah iallafall, va hemma hos henne  ikväll åt massa godis kiwi och några nya chips som maria köpt
otroligt mysigt att bara få vara ensam med henne och prata om allting  , va ett tagsen de bara var hon och jag liksom, underbart verkligen          annars idag har jag varit och fikat med elina ryttberg va en runda på stan också köpte lite nytt smink och så :) men nu är jag jätte trött och ska hoppa i sängen innan jag somnat är väl klockan 01.00, men hörs senare . goood natt och sov gott mina vänner♣

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0