lala.

..lalalala, sitter här och lyssnar på amy diamonds vinnar låt , sounds great !
Hoppas på att flicksen ringer snart så vi kan köra ut en sväng med mopparna (:
idag är det faktist riktiga vårkänslan ute och ändå har hela min dag bestått av gymet .
fy vad hemskt egentligen, hoppas på lika skönt väder imorgon. (:
imorgon blir det skola igen, fy vad helgen har gått fort men är iallafall ut vilad nu efter torsdagen.
har iallafall inte hört något om nationella prov denna veckan  , så det är ju bara skönt
och nästa vecka far jag till åre.      lite nervöst men ska bli kalas roligt faktist.
familjen whalqvist ska också med antagligen så det blir trevligt. 
 
nej nu ringde precis elin att om 5 minuter måste jag vara klar då ska vi ut och köra lite granna .
så nu måste jag på med varma kläder .  ha de bäst <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0