onsdagkväll!

onsdagkvällar består mest framför tvn faktist
precis sätt klart topmodel. sjukt bra
 innan dess va det sängsstart för rent hus. Om ni inte har sätt det innan måste ni se det på 4an nästa vecka vid 20.00 helt sjukt äckligt program, handlar typ om någon/några som inte kan hålla rent i sitt hus. ja den gubben det handlade om idag va de ju riktigt synd om!  Gud så smutsigt han hade det. jaja blev fint till slut iallafall.
Och innan dess vid 19.00 va det ju mitt favorit program 2900 happiness, då sitter jag totalt bänkad framför tvn.
Hur klarar man egentligen att göra något sånt bra program?   Det är helt sjukt vad bra det är  !
men iallafall tillbaka till topmodel som jag nyss såg. fy tusan vad jag hatar Bianca, ville verkligen att honskulle åka idag, men så blev det tyvärr inte. Stog mellan ehnne och en annan tjej kommer inte ihåg vem det va men i vilket fall va det inte rätt som åkte ut sådeså!

 Och idag måste berätta världens katastrofigaste grej.          
Jo de va såhär, jag och jonna gick en runda på stan och sådär, köpte modevisningsbiljetter och lite andra onödiga saker faktist. hahaaha 3 par 3 pack nylonstrumpor, behövs ifs alltid men ändå gud vad ondöigt egentligen men i vilket fall de va inte de jag ksulle berätta om nu utan att när vi kom ner på din sko och jag skulle kolla på ett par rosa extremt coola pumps så va dom helt slut och dom hade inte änns kommit ut på kampanjen än :(   
Åh där blev jag riktigt ledsen , så nu måste jag faktist dra mig till växjö för att handla dom !
Så ska snacka in mig hos mamma så vi kan åka dit.        Så ja så blev det med dom pumpsen.
men det löser sig troligtvis. nu ska jag borsta tänderna och lägga mig i sängen och läsa ut min bok.

 natti ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0