sommarjobb

nu har jag äntligen hittat ett perfekt sommarjobb till mig dock i ronneby men det kommer bli perfekt det känner jag på mig så därför har jag skrivit ett långtlångt CV hela kvällen. Känns som jag fått med det mesta om mig faktist. Skönt att ha det gjort, så imrogon är det bara att slänga sig på luren 08.00 och ringa och hoppas på att få det, annars ikväll har jag tagit det lungt kollat på favorit programmet 2900 happiness och lite annat små plock.

och nu är det dags att ta tag vad det blir för klädsel imrogon.
jeans eller leggings?
blir nog jeans faktist har haft leggings för många dagar nu ,
måste dra mig till jc också och köpa ett par nya  byxor och sen sy dom hos sömerskan.
ska försöka fixa det iimorgon för nu blir  det bums i sängen.

natti <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0