måndag

sjukt trött efter den långa dagen i skolan dagen började med att jag försov mig ungefär en halv timme blev att stressa (som vanligt) slänga sig in i duschen föna håret platta håret sminka sig slänga på sig lite halv snygga kläder packa gympa kläderna och be mamma skjutsa mig toppen liksom ! älska älska älska att stressa. OR NOT !  hata stress. men jag kom iallafall i tid TUMMEN UPP  ! efter skolan blev det iallafall hem och äta lite god tigerkaka som jag bakade igår,       jammie (:      sen lite tacopaj med mamsen och en bra film lite senare.
nu blir det att hoppa i bubbelbadet och smsa hela kvällen lååååång. skönt att det helt lungt.
ni kan väl kolla in min bilddagbok lite då och då?         
hare bäst ..     

http://matildaaaan.bilddagboken.se      (=

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0