allsång

Då är man hemkommen från årets första allsång i hoglandspark. Huvudartisten är OLASVENSSON, och visst är han snygg? Lika snygg i verkligheten som på bild. Nu är det bara att vänta in nästa tisdag, då är det sanna nilsen som kommer.


Annars har dagen bestått av vännervännervänner, hur trevligt som helst.
Imorgon blir det ännu mer vänner, och jag ska även bort en  sväng till karlshamn och hälsa på vänner där och hälsa på morfarsgrav..

men nu ska jag ringa elaine och be hon skicka massa bilder..

pussen*

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hejhej =) Om du har tid så kan du väl titta in på min blogg i det senaste inlägget och ge min lillebror poäng från 1-10 om hur han blev efter att vi gav honom en gey-makeover! hihi :D skulle bli jätteglad :)

2008-07-08 @ 23:36:20
URL: http://dundernalle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0