beach brudar





shiiit vad varmt det är. Men nej matilda, du ska inte klaga nu! och nej det gör jag inte heller iallafall inte när det gäller värmen. Iallafall hände lite privata saker igår så hann inte med bloggandet riktigt. Men jag johanna Elaine och Vicke var och grillade på badstranden igårkväll. Allting var stilla och lungt och vi hade det underbart. rktigt härligt faktist.
vid 21 tiden kom Petter och Rasmus och underhöll oss lite, vi gick lite promenader och hade det trevligt helt enkelt.
men nu är det tisdag och jag och Elaine ska bränna idag igen, efter vicke slutat jobba komemr hon förmodligen också.

nu måste jag göra klart kycklingsalladen som vi ska ha med oss.
ses senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0