en saknad av öland



då var man hemma från det otroliga underbara öland, helt sjukt vad mysigt det är där och roligt är de verkligen. har varit i fullgång nästan hela tiden, och som ni nog vet är jag en riktig partypingla så öland borgholm strandhotell passa mig perfekt ! Blir förmodligen att vi åker dit någon helg senare i sommar. UNDERBART!
 
iallafall, ni är väl lite nyfikna på vad som hände i fredags?  

Jo de var såhär, på dagen var vi i köpingsvik och badade och hade det jätte mysigt.
På kvällen åt vi godgod mat på resturangen på hotellet, både förrätt huvudrätt och efterrätt..
Efter maten tog vi oss en sväng om och jag raggade först upp några killar i båten, dom var väl rätt shyssta men medans jag var där hade jennifer och Clara hittat våra kära grannar, så där blev de party för fulla muggar. Vi drack god dricka pratade massa skit och levde livet. Festen slutade tyvärr med att vakten kom in och tog vår musik..  men sånt fick vi leva med , vid 24 tiden blev det iaf att vi gick ner till baren, var där en stund men vi blev trötta och hungriga så beställde kebab och la oss i soffan istället. *skönt*      kvällen var ju kanon trots allt.. ellerhur tjejer?

på lördagen var det en shopping runda,  efter det blev de grillning och umgänga med folket..
in på midnatt spelade petter så vi rockade loss med han, riktigt nice resa må jag säga.

nu är jag dock hemma, längta tillbaka en jädra massa..           men som sagt dit blir det snart igen.. WOHO!
nu ska jag hämta kamran så ni få se alla godbitar och härliga människor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0