full späckad dag

heregud vad folk jaga mig idag, men det är bara kul tycker jag.
I vilket fall har jag fullt upp hela dagen, lite stressigt men ska försöka göra alla nöjda iaf.
Jag har hunnit med en snabblunch med bror idag, sen blev det hem och byta om.
Nu sitter jag här, jimmy och kim anländer snart och sen ska jag mysa lite med dom. Sen drar vi vidare mot stan där vi möter upp lite gott folk, då blir det allsång i parken.  Ola Svensson är gästartist så då är det ju ett måste att dra dit. Ellerhur? Han är ju bara så snygg.. 

nej nu ska jag inte sitta här och dregla över han, det få jag vänta med tills ikväll.
nu har jag massa att stå i .

hörs senare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0