godmorgon söndag!

Sjukt trött och sliten efter veckan och helgen, jag fattar inte varför. Jag har ju inte gjort så mycket som är jobbigt. Men eftersom att det är sommarlov så gör det ingetting och man få faktist vara trött då. Ellerhur?
Igår blev det lite mys hemma hos danne, vi va några stycken elaine och jag höll oss nyktra som tur väl var medans dom andra va vildare än vildast.hahah,    hur ska man tolka det? Asch tolka det hur ni vet, det var iallafall en underbar kväll..
Jag kom iallafall hem runt 00 tiden och då hade mamma trädgårdsfest så då fick de bli att jag ställde upp på att grilla korv åt gästerna, riktigt kul faktist. Alla var goa och glada liksom.

Så idag blir det att förmodligen träffa kim och henke en sväng, sen bara ta det lungt. Denna veckan som kommer blir det nog öland och massa annat  skoj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0