göteborg besök

godkväller,

efter att jag tagit mitt första dopp i havet så drog jag mig hemåt slängde på mig lite fräscha kläder och stack in till stan. Där mötte jag upp mimmi och sabina, vi vandrade vidare mot kina resturangen lotus där vi åt jätte godmat.  Precis när vi fått vår mat anländer ragge ( en göteborgare) och stanna för att hålla oss sällskap. Efter maten drar vi oss ner till hoglandspark för att se sista allsången. Rongedahl va gästartist så de va väl lite sisådär. När allsången var slut så åkte sabina hem och ragge jag och mimmi fortsatte upp mot glassiären. Mimmi och ragge köpte sig en varsin glass så vi satte oss på kyrktrappan och snackade lite. trevligttrevligt.     Nu har jag iallafall precis kommit hem, håller på att vädra ut rumet så de blir lite svalt i natt.      man dör ju av värmeslag ellerhur?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0