grannfest

Efter att ha vinkat av henke, mötte jag upp Julia och Alex vi köpte lite gott och fika på och satte oss i parken. Där satt vi och pratade om det ena och det andra och kom fram till att vi skulle åka till hästö, där målade vi tånaglarna i gräset och bara levde livet. Brudsen tog även ett härligt dopp i havet medans jag var landkrabba, haha sån är jag ! Inte badat än i år men få hoppas på mitt första snart.






När jag kom hem vid 23 tiden skulle jag traska bort till mamma och pappa som va hos några vänner en bit bort, då mötte jag upp några som bor på gatan, dom var redan pigga och glada så dom joinade med mig och det blev en riktig grannfest, massa snack och planer inför sommaren och massa god fika.         som jag allid säger " oplanerade fester är roligast"

nej nu ska jag sova..
imorgon blir det träffa jimmy och kim

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0