härliga karlshamn

      Nu är man framme här i karlshamn, tiden här har gått snabbt som bara den. När vi kom fram blev det att vi gick en runda på stan, jag köpte mig en ny parfym och vi gick bara och  strossade till ungefär 5 tiden. Då gick vi till hotellet för att äta en god middag, och god va den verkligen först beställde vi jätte goda vitlöksbröd till förrät sen blev det fläskfile med rödvinsås för min del och cesar sallad för ammie. Super gott må jag säga. Efter det gick vi till citygross och handlade massa gott till kvällen, blir såklart en soft kväll för oss vilket ska bli riktgt härligt. Men innan dess ska vi traska ut en promenad med moster . Så nu ska vi ta och byta om och sen ge oss ut en sväng.

hör av mig senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0