paddla kanot

Vaknade redan vid 9 tiden i morse, jag åt frukost med familjen vilket jag inte gjort på över en vecka så blev lite familje snack. Alla i familjen har ju olika viljor så är inte lätt och bestämma vad man vill göra av denna sommaren men eftersom jag ha redan fullt upp så stängde jag mina öron och åt upp min macka.  Vid 10 tiden ringde kim och henke och dom ville ha med mig ut och paddla. Så jag ställde upp att hänga med, dock fick dom paddla hela tiden men skönt och glida runt lite , vi stannade på en mysig ö där vi solade lite . Sen rätt som det var började det åska och spö regna så blev att paddla hem fort som tusan... Så nu sitter jag här, kollar på snygg sexig singel. tänkte hoppa in i duschen snart..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0