pannkakor till frukost

godmorgon,        vaknade utav att målan stod och målade mitt fönster utanför plus att telefonnen ringde typ 10 gånger, så blev att stiga upp och svara och vinka ut genom fönstret. Efter det kom lillebror in i sovrumet och la sig bredvid mig vi ringde ammie och snackade lite sen bestämde vi oss för att göra lite pannkakor till frukost. och jag måste säga att han är helt klart bäst på att göra pannkakor. Så det blev lillen som fick göra dom och jag satt mest och läste tidningen.
efter jag ätit några pannkakor med glass på så hoppade jag in i duschen, nu sitter ajg här med blött hår och har ingen aning om vad jag ska ha på mig.

dags att bestämma sig !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0