sabinas place





Igår va det då fest hemma hos Sabina, kvällen blev väl rätt lyckad. Var ju sjukt kul och träffa alla gamla klasskamrater. Så nu är åhus resan nästan planerad, den ska göras 16-17juli sen drar jag direkt till östersjö festivalen. Visst låter det underbart?     Iallafall tillbaka till festen, jag och Elaine tog bussen till sabina runt 18 tiden, när vi kom fram gjorde vi oss i ordning lite sen började vi spela spel där man skulle erkänna de mesta. Riktigt mysigt , runt 20 tiden kom massa annat folk och jag fick träffa Henke som kommit ända från jönköping.       Festen höll på till sisådär 01 då tog vi nattbussen hem, när jag kom hem slängde jag i mig kladdkaka och somnade bums..

härlig kväll !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0