stranden från 12.00

Dagen har bestått av stranden, först skulle ammie jag och vicke bara dit. sen kom även lollo medina och pauline dit så vi va ett mysigt gäng, solade åt pizza lyssnade på sommarmusik och snackade massa skit.     visst låter det mysigt?

igår däremot blev det snabba planer,   allsången blev som planerad där blev sabina min partner vi gick även på kina resturang och åt en massa god kina mat.    i love it..     efter det skulle jag egentligen vandrat hemåt men blev istället att några hämtade mig med deras coola rosa bil och körde mig bort till jämjö. där var det fest hos jonathan mycket trevligt. Drog dock hem väldigt tidigt, men spenderade natten med att prata med sötnosen i telefon.. ( bilder från kvällen kommer) kvällen blev hyfsat lyckad iaf..

Så nu består denna kvällen av packning för imorgon dra jag och kusin till öland och festa järnet.. WOHOO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0