tomat kinder

här sitter jag  med ett par riktiga tomatkinder.  Skriver lite med henke på msn och jag önskar att han bara kunde hoppa ut ur datorn och vara här nu. men ack nej det går ju ej..
kvällen har iallafall varit helt fantastiskt jag bror och hans kärevän christer åkte ut med vattenskotern och var ute i timmar. när vi kom hem åt vi grillat med massa goa tillbehör och även våra kära grannar som varit i italien kollade förbi och berättade om hur dom hade haft det..

blev dock ingen packning men få ta de imorgon bitti heltenkelt..
imorgon drar vi ju då till öland vid sisådär 15 tiden, skönt att få ta de lungt och sola hemma först.
nu ska jag skriva klart med hjärtat mitt sen hoppas på att jag somna hyfsat tidigt ikväll..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0