080604

då var det den 4 juni idag och det betyder att min kära vän Malin "mimmi" Jonasson fyller 16 hela år. Grattis till den pian. 
dagen  bestod av att jag försov mig men det gjorde ingetting eftersom att vi bara hade en lång och dryg musiklektion, efter det blev det matte och lunch sista matte lektionen i 9an YEEEEEEES. Fick reda på nationella och jag fick faktist VG vilket jag är riktigt stolt över. Efter det blev det SO och vi förbredde inför kvällen då vi skulle ha uppvisning för föreldrarna vi skulle visa upp våra årtal. Som ni vet så har jag ju jobbat med 60 talet så jag skulle spela twiggy i en pjäs men när föreldrarna kommit och allt va som bäst så kommer våran So lärare och förstör allting så ingetting blev som planerat. men det fick duga ändå, när jag kommit hem vid 21 tiden blev det ut en promenix med Emelie mamsen och Cia  skönt med lite luft efter en lång dag inomhus. Nu tänkte jag ta och sätta fart in i duschen sen gå och lägga mig och blir pigg inför att paddla kanot imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0