gårdagen

förlåt för dålig uppdatering. Har inte hunnit med någotting dom här dagarna, tiden har bara rullat iväg åt annat liksom.

Men igår blev det iallafall att vi käkade på olearys vilket va suveränt, sjukt god mat och sjukt bra bemötande. För min del blev det kycklingbröst med tzatsiki och klyfpotatis vilket va en höjdare. Efter det blev det att bror och hans rara vän Gustaf skulle köpa en glass på glassiären så jag traskade dit med dom och vi ställde oss utanför kyrktrappan så dom skulle kunna mumsa i sig den goda mjukglassen som dom köpt. Efter ca 1 timme då dom käkat upp sina glassar traskade vi hemåt och det blev att jag satte mig ner och gjorde färdigt so arbetet som handlar om 60 talet. Mode stog då på listan så blev att jag skrev en heldel om Twiggy som nu har blivit en av mina favorit modeller, efter jag skrivit om den skönheten blev att jag slängde mig i sängen och låg vaken till ungefär 4 tiden då det blev ljust ute. Hörde när tidningen kom sen somnade jag bums.

image300

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0