nu börjar det igen.









Heregud vad mycket det är att göra här hemma, just nu skulle jag bara viljat stanna kvar i england och ha lika kul som jag hade för några dagar sen. Men tyvärr så har jag inte tid med det, utan här hemma är det en massa som måste hinnas med och som ska göras under veckans gång. Men som sagt så ska jag nog klara ut det som alltid.
Va ändå ganska kul och komma tillbaka till skolan idag, alla var så nyfikna om hur det varit så berättade nog historierna  59 gånger eller något. Men det är ju kul att du bryr sig iallafall.
Nu tickar klockan iväg familjen och jag ska ut och grilla med båten vilket ska bli tok mysigt. Det är ju verkligen sommar.
hör av miug när jag är i land.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0