oleayrs

hej, lever ni i hettan?
jag är nästan död kan jag tala om, det är ju så grymt varmt i luften och så grymt kallt i vattnet.
Men för det kunde jag inte stanna hemma utan jag fick pallra mig till skolan i tunna kläder och stå ut helt enkelt, blev en snabb dag och vid 14 tiden begav sig hela skolshows gänget till Olearys för att äta och kolla in filmen som nu har kommit ut på dvd. Riktigt mysig stämning faktist. Efter det traskade jag hemåt och stöte på en och annan som jag stannade och pratade med så istället för att de brukar ta en kvar hem så tog det en timme, men att träffa folk är trevligt tycker jag. Väl hemma så ringde pappa och frågade om vi va sugna på att äta på resturang ikväll och det var vi så nu ska jag ta och byta om och sedan pallra mig iväg till stan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0