feber.

Nu har jag åkt dit då!  Vaknade i natt av en värkande hals och att jag frös. När mamma kom in i sovrummet märkte hon dirket att jag hade feber, och hon hade ju såklart rätt också. Tog tempern och den stog på 38.9, så blir att ligga i sängen och kolla på film och försöka äta lite glass hela dagen lång. Det ända positiva är att dne faktist har gått ner till 38.2 så det går ju iallafall framåt och det är ett måste för denna veckan händer det bara massa roliga saker.
Och har så himla mycket i skolan nu också, men ska försöka att bara ta de lungt så fixar det nog sig faktist.
nej nu bör jag ta och vila igen. men ha de bra.

hoppas ni  där ute inte har åkt på samma som jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0