hejhopp !

Världens bästa killar gick precis hem, så nu sitter jag här i min ensamhet igen.
just nu är jag fullständigt deppig, jag orkar inte gå in på det nu men jag är så fullständigt trött på folk som sär behandlar en hela hela hela tiden, på pga av all särbehandling blir det nog inte england i maj för min del om dom inte kan lösa denna skiten nu. Synd att dom håller på såhär för det hade verkligen varit otroligt kul att komma dit faktist hade nog lärt mig en heldel också för den delen, de är allså språkresa i england jag pratar om , ska åka på det med skolan i maj men nu blir det nog ingen för min del. förstår ni hur folk kan bara klämma ut sig massa ord som det kommer aldrig att gå , du få bo själv blablablabla, det hör jag ungefär varje dag och det reagerar jag skarpt för i detta sammanhanget faktist. åhhh nej nu blir jag bara så förbannad så jag lägger mig i sängen nu ska läsa lite fysik som inte kommer gå alls bra. men  i vilket fall.

puss hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0