080515

Heeejsan alla trevliga läsare, eller heeejsan på alla otrevliga också för den delen.
Jag sitter och kollar igenom massa trevliga affärer som jag ska shoppa ihjäl mig i när jag landar i england nästa fredag.´Jag kan säga er att jag kommer shoppa galet mycket där , iallafall som de se ut  nu.
 det är ju faktist bara en vecka kvar tills vi drar till england och lever livet. Kommer såklart ha laptopen med er så ni kan självklart följa med mig hela resan. Kul va?      Jag längtar faktist nu,

nej nu måste jag sätta fart med pluggandet har inte pluggat ett skit idag, blev att jag stack till Sofie en runda istället vilket var mycket bättre enligt mig fast tyvärr växte mitt plugg berg..

          men jag hör av mig.
todi.

Kommentarer
Postat av: lydia

hehe ;p så kan dt gå ^^'

kmr dt bilder oxå från england?

2008-05-16 @ 17:25:49
URL: http://www.zoulsisters.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0