båttur.

Haft fullspäckad dag som ni säkert har märkt, har varit lite tyst i bloggen och de inlägget jag slängde in blev bara lite hastigt. men som ni ser  har jag lagt upp lite bilder från min lyckade kväll igår, riktigt skoj hade jag ju som sagt. Så idag har jag varit riktigt död, men har hunnit med en jädra massa för det. Blev en snabbis på stan efter det en god middag med släkten och därefter ut på sjön med båten som vi hämtade igår, riktigt mysigt . Bara låg där slappade medans vi körde sakta i skärgården, såna timmar älskar jag faktist. Men när vi kom i land igen så blev det att äta lite fruktsallad och Ammie kom en sväng till mig. Bestämde med mamma att jag skulle vara hemma ikväll så blev att Ammie kom en liten stund till mig istället. Blev lite snack om gårdagen och sådära, nu sitter jag här i min ensamhet trött som bara den och tänkte snart krypa till kojs faktist.
imorgon konfermerar sig Sofie, så blir att jag och mimmi går dit tillsammans och kollar. Kommer nog bli riktigt fint tror jag.
nej mer av mig få ni imorgon, nu ska jag sova.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0