fika på 1344

hejsanhejsan, hur har ni det i värmen?
jag är sjukt svettig och varm kan jag säga er. Men jag ska faktist inte klaga nu, vädret är ju helt underbart.
Idag har skolan rullat på hur snabbt som helst, vilket jag inte ska klaga på heller. Blev att åka dirket in till stan och äta lite god mat på 1344 med världens goaste Martina. Va ett tagsen hon och jag sågs så vi hade en heldel och snacka om. Blev även ett par nya skor som jag la undan häromdagen så nu är dom köpte hann ju inte igår men som tur väl va så fanns dom fortfarande undanlagda , riktigt glad för det. Jag lovar att visa dom snart.
Men nu måste jag kila ner till papsen och hjälpa han med grillen, snällt va?


hörs senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0