fläskfile med färskpasta.

Efter en lång dag med massa repeteringar och genrep sitter jag här nu med laptopen på köksbordet och bredvid står det en tallrik med färskpasta och fläskfile och en god brunsås. Hunger har jag känt av sen klockan 12 då vi egentligen hade lunch men det inte stog något gott på menyn. Så jag kan säga att jag var rätt hungrig nu. Repetertionerna gick iallafall jätte bra alla värka rätt nöjda nu till slut ändå. Ett tag var det typ tusen olika viljor men nu har vi nog enats om samma vilket är riktigt skönt. Imorgon är det repertion i konserthuset som gäller så innan dess så ska jag hinna öva lite här hemma ikväll vilket kan behövas. Men inann dess ska jag äta upp min goda måltid och lägga mig 30 minuter på soffan. Låter det inte som att de behövs?

(på bilden är det jag och Lisa när vi hade en tråkig minut)
image228

Kommentarer
Postat av: Lisa

FIN BILD MATILDA.
jag ser lixom ut som hej-kom-och-hjälp-mig!

2008-05-18 @ 18:04:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0