fullt upp,

hejsanhejsan,
jag har/haft  fullt upp hela dagen därför slänger jag bara in ett snabbt inlägg nu.
Skolan rullade på som bara den vi fick god tårta av våran so lärare vilket var väldigt snällt tycker jag.
När jag kom hem blev det att åka in till stan med lillebror, skulle egentligen bara köpa strumpbyxor till mig men blev att han köpte en massa andra trevliga kläder när vi ändå va på språng. Blev att vi lunchade på 1344 vilket var riktigt mysigt, brukar inte bli att han och jag åker in till stan och gör sånt här så de va verkligen jätte mysigt.
Men nu har jag kommit hem, ska slänga på mig lite finkläder och göra mig i ordning för sedan dra från ena grillfesten till den andra. Så detta blev alltså mitt första och sista inlägg för idag tyvärr..
men hoppas ni andra njuter av värmen och den härliga fredag.
Hör av mig imorgon.
Pusssen*
image212

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0