härlig kväll.

tjolahopp, har ni saknat mig?
jag har iallafall saknat er, haha.
igår var det ju både grillning och party sjukt go kväll faktist, först lite fest med klassen sen fest med allt annat mysigt folk, kände verkligen att jag behövde en sån här rolig kväll så va verkligen värt allting. Tog taxi hem från 01 nmed två malande killar vid mig , hahah riktiga sköningar. Dock var nog inte taxichaffisen så glad men de är liksom smällar man få ta. Idag ska jag iallafall bara sola antagligen kommer vicke och ammie och håller mig sällskap en stund senare ikväll blir de vollyboll med klassen nere på beachen. visst låter det somrigt?
jag kan ju säga att jag bara njuter av denna värmen. jag har längtat så sjuuukt mycket efter detta och nu är den här SKÖNT !  Så nu är de dags att sätta på sig bikinin och slänga sig i solstolen. 
 
ciao.


(ammie inne på toan, vi var lätt bäst på festen )
image213

Kommentarer
Postat av: ammie

MATILDA :O

2008-05-10 @ 11:55:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0