lyckad kväll.

god eftermiddag allesammans.
Vaknade utav att kusin stog bredvid min säng och sa  "hallå hade du kul igår"     kul sa jag, kul är bara förnamnet.
Vi hade verkligen så jädrans kul igår så det inte är klockt. en riktigtriktigt lyckad kväll faktist. Vi kanske hade lite förstora förväntingar men sånt man få man skylla sig själv för. Adam Tensta var väl minuset men såna smällar får man ta allt kan ju inte vara perfekt. ellerhur? Idag ska jag bara ta det lungt, min kusin är här och vi ska snart äta lite inbackad fläskfile med klyftpotatis och god sås.
skriver mer sen, måste byta om ! Pusss

Kommentarer
Postat av: Linda

Scnygg blogg!

2008-05-03 @ 15:25:19
URL: http://ndail.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0